INVESTIGACIÓ

L'espectre de l'activitat d'investigació departamental s'articula al voltant de l'eix de la indagació sobre com millorar la qualitat de l'acció docent en l'àmbit de l'educació infantil, primària, secundària, psicopedagogia i ciències de l'activitat física i l'esport. En suma, el nucli investigador se centra en la preparació de professionals, amb competències investigadores que els habiliten a crear coneixement en les diferents àrees temàtiques i professionals del departament.

Espai de la investigació

-Investigació educativa en els paradigmes qualitatiu i quantitatiu

-Investigació en la preparació del professorat dels diferents nivells del sistema educatiu incloent el món universitari.

-Investigació en l'aplicació i ús de les tecnologies de la comunicació a la labor educativa

-Investigació per a la millora de la salut, el rendiment esportiu, el joc i l'esport com elements clau de la societat

-Investigació multicultural i d'equitat de gènere (feminisme i altres orientacions de gènere)

- Investigació en els valors del moviment olímpic

- Investigació en l'educació musical

- Investigació en didàctica de les ciències en tots els nivells del sistema educatiu

- Investigació en l'àmbit religiós

- Investigació en la cultura visual (dibuix, plàstica, imatge electrònica, dramatització i titelles)

La rellevància del conjunt de la labor investigadora queda constatada pel fet que els diferents equips investigadors del departament col·laboren amb altres grups d'investigació nacional i internacional (Regne Unit, Alemanya, Itàlia, diferents països d'Amèrica, etc.)

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464