TÍTOL PROPI: Màster en Educació i Tecnologies de la Informació i la Comunicació

• Durada: 60 ECTS
  • Importe matrícula: 3.780 €

FORMA DE PAGAMENT

• Primer pagament, 10 dies després de la data de matrícula (25% de l'import total del curs)
  • Segon pagament, al gener de 2018 (25% de l'import total del curs)
  • Tercer pagament, al febrer de 2018 (25% de l'import total del curs)
  • Quart pagament, al març de 2018 (25% de l'import total del curs)

L'alumnat pagarà les corresponents taxes administratives (consultar).

BEQUES

Es concedirà 10 "MITGES BEQUES". La presentació de beca en cap cas eximeix del pagament de la taxa de matrícula corresponent, es procedeix posteriorment a tornar l'import de l'ajuda, una vegada concedida.

PREINSCRIPCIÓ

• Data d'inici: 01/04/2017
  • Data de finalització: 24/11/2017

La preinscripció s'ha de fer a través del següent FORMULARI.

Tota la documentació s'ha d'enviar per correu postal certificat o lliurar-la personalment a la Secretaria del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques.

Documentació a presentar:

• Original i còpia del DNI (en cas de nacionalitat espanyola), o del número d'identificació d'estrangers (NIE) o del passaport (qui no tinga la nacionalitat espanyola).
  • En el cas de titulats per la Universitat d'Alacant (UA): si el títol que els dóna accés ha sigut obtingut en la UA no hauran d'aportar cap documentació.
  • En el cas de titulats per una universitat espanyola: fotocòpia confrontada en la UA (*) del títol, o del dipòsit, si escau, que li dóna accés.
  • En el cas de titulats per una universitat estrangera:
    • Si té el títol homologat: Fotocòpia confrontada en la UA (*) de l'homologació del títol que li dóna accés
    • Si no té el títol homologat:Fotocòpia confrontada en la UA (*) del títol que li dóna accés.

(*)Per a confrontar una fotocòpia en la UA ha de presentar també el document original. Després de comprovar l'autenticitat de la còpia li retornaran l'original. Si les fotocòpies estigueren ja compulsades per l'organisme que va emetre el document original o per un notari o, en cas de tractar-se de documents estrangers, estigueren ja confrontades i legalitzades per les representacions diplomàtiques o consulars d'Espanya en el país d'on procedisca el document, no serà necessària la presentació simultània de l'original. També s'admetran les còpies confrontades pels organitzadors dels estudis sempre que la confrontació complisca amb els requisits establits per les instruccions dictades per la Secretaria General de la Universitat d'Alacant.

• Data d'inici: 15/04/2017
  • Data de finalització: 27/11/2017

Una vegada hages sigut admès, t'enviaran per correu electrònic (a l'adreça electrònica que hages consignat en la teua sol·licitud de preinscripció) tota la informació que necessites per a matricular-te. La matrícula es realitza en línia a través de Campus Virtual

WEB DEL MÀSTER  (PER A SABER MÉS)